Tang içtim boğazlarım şişti

Arkadaşlar herkezin annesi babası bu kola yüzünden çocuğunu azarlar ve içmemesi için uyarır, bende bunu göz önünde bulundurarak toz içeceklere yöneldim, ilk olarak nazo aldım, tabikisi beğenmedim, sonra tang alayım dedim tangide çok kaliteli olarak bilirdim o yüzden 4-5 tane aldım geçenlerde yaptım 1 litre içtim tadı o kadar abartılcak gibi değildi yani eskiden içtiğim tangler damağımda kalmıştı fakat en son içtiğim tang çok değişik geldi her neyse ertesi gün kalktım boğazlar iflas, neyse dedim başka bir şey dokunda felan, aradan bir süre geçti başka tang yaptım bunu içtim ertesi gün yine boğzazlar iflas, soğuk diye düşüneceksiniz lakin soğuk olarak her zaman içerim içecekleri ancak ilk tangi yaptığımda ilk içtiğimde çeşme suyundan yaptığım için sıcak içtim yani normal sıcaklıkta idi, son yaptığımı soğuk içtim ancak soğukdan olmadı.

Kendimize dikkat edelim arkadaşlar, nasıl ki bu canımız emanetse canımızı emanetimizi iyi korumalıyız, bir arkadaşımız bir emanet bıraksa birisi ellese hemen emanet deriz bu da aynı şekilde farkı yok, tang’in kötü bir reklamı olması açısından bu yazıyı yazmıyorum sadece toz içeceklerin bir örneğini verdim, bu yazı sadece toz içeceklerin zararından bahsetmek için yazılmıştır.

1 yorum:

  1. google üzerinden geldim siteye , benimde boğazımda yanma var ve 3 gündür tang içiyorum.
    Bunun nedeni nedir size bir açıklaması olabilir mi ?
    Normalde boğazımda birşey yoktu , 6-7 saat önce başladı bu yanma .Umarım ertesi gün geçer.

    Size de geçmiş olsun.

    YanıtlaSil