Cumaya gittim

Sevgili arkadaşlar geçenlerde cuma namazına gitmiştim acayip komik şeyler gözümün önünde gerçekleşti ve burada sizlerle paylaşmak istedim, yer Lüleburgaz yaman hotel civarındaki bir camii ismi şu anda aklıma gelmiyor her neyse biz kartonpiyer işi yapıyorduk ve 2 kişi çıktık ben bizim sinan abinin peşinden gidiyodum galiba bi anda bi akıma kapılır gibi durmadan habire ilerliyoruz ama caminin içinden çıktık artık labirent gibi dolaşıyoruz, köprüden geçiyoruz kapılardan geçiyoruz neyse en sonunda bi yer buldum oturdum. Tam verilen bilgileri dinlerken odanın kapısı çok kısa olduğundan dolayı bir dayı geldi genç birisi selvi boylu bişey gelir gelmez drawn diye kafayı bir vurmaz mı beni bir gülme aldı ama zar zor tuttum arasıra kıh mıh yapsamda :D Sonra oturmaya devam ediyoruz birazda erken gittim o yüzden, içeri yaşlı bir dede girdi birde içerde oturmaya yer kalmayınca bir labirent daha açtı adamlar :) sonra demin gelen dede ön safta oturmadan başladı etrafı ayakta izlemeye o sırada olay adam geldi, onlarda iki kişi bişeyler anlatarak girdi içeri bizim dede onları görünce yer göstermek istedi ve adama dedi şurası boş oraya geçebilirsiniz falan adamın cevabı o kadar komik ve alaycıydı ki şöyle bişeyler söylemişti, "yapma yaaw, teşekkür ederim, hürmetler sunarım" falan ben zaten koptum orda ve çok hoşuma gitmişti o gün :)

Burda ne kadar anlatsamda göz görmeyince insan pek anlamıyor umarım hayatınız hep komedi geer.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder