Ağır yük kaldırdım belim ağırıyor

Arkadaşlar öncelikle herkeze selam olsun,

Şimdi size 24 Ekim 2011 pazartesi günü geçirdiğim rahatsızlığım hakkında bilgi vereceğim, babamlar memleketten gelecekti ve o gün de onları almaya araçla yola çıktım biraz bekledikten sonra memleketten geldiler ve tabii memleketten gelen her insan gibi bunlarda yüklenmişler çuvalları, bende askerden geldim 3 ay oldu fakat evde biraz otura otura 3 ay hamlamışız, daha sonra çuvalları tuttuk arabaya aldık eve götürdük, evimizde 4. kat olunca tabi iş başa düştü, bi çuvalı aldık tutmaya yeri olsa gam yemiycem kendi imkanlarımla zar zor ite kaka 2,5 (2 buçuğuncu kata) çıkardım. Sonra gözlerim döndü karardı, etraf bir anda aydınlandı ilk defa böyle birşey yaşadım, aşağı indim diğer çuvalı almaya bunu 4. kata kadar çıkardım, yine aynı gözlerim falan aydınlandı etraf çok aydınlık geliyordu kan basıncı falan fırladı, her neyese annemde bir bardak su istedim getirdi saolsun içtim. Belimin incindiğini farkettim ama olayın sıcaklığıyla anlamadım.

Sonra gittim amcamın yüklerine yardım etmeye onlarıda götürdük ama onların ki hafif ve tutmaya yeri profesyonelce yapılmış fakat babam ne hikmetse doldurmuşta doldurmuş her neyse akşam oldu bel ağırıyor tabii sonra uğraşmaya başladık geceyi sert bir zemin üzerinde sıcak bir su şişesi ile geçirdim ertesi gün biraz kütük gibi oldum ama tavsiye ederim, sonra gün içinde bayağı yürüdüm, akşamına yine sert bir zemin ve sıcak su şişesi veya su tulumuda olabilir, bugün 3. günüm ve dışarıda hiç yürüyüş yapmadım fakat ağırım biraz arttı. Ama 2 gün boyunca yaptıklarımın çok faydası oldu, en son yazdıklarımı dikkatlice uygulayın tabikisi doktorada başvurmayı ihmal etmeyin, abiminde başına daha önceden böyle bir şey geldiği için söylediği herşeye inandım "ayvayı yedin sen, fıtık oldun falan gibi" belki gerçekten fıtık da olmuş olabilirim ama inş olmamışımdır, yoksa hiç çekilmez bir hastalık.

İnş bu yazımı okuyorsanız başınıza İnş böyle bir olay gelmemiştir, fakat burayı bulmak içinde derdinizin video izlemek olacağını sanmıyorum :(
28.02.2015 Arkadaşlar yukarıda 4 sene önce yazdıklarımı okuyunca olayı hatırladım, biraz daha hastalık tecrübemden ekliyim istedim, şimdi bu olaylar olduktan sonra hareketli işlerde çalışırken hiç ağrım sızım olmadı fabrikada çalıştım top oynadım falan en ufak ağrı hissetmedim ne zaman güvenlik işine girdim sol bacağımın sol yanından kalçaya kadar bir ağrı başladı şiddetli değildi ama sürekli ağrıyınca insanı deli ediyordu, güvenlik işinde 1 seneyi devirdik ağrı hala devam ediyor sonra barfix demiri buldum kendimi asmaya başladım bi yandan barfix çekiyorum 1 ay kadar bi rahatlama oldu ondan sonra soğuklarında etkisiyle dışarda aracı yıkarken farkında olmadan soğuk almışım sonra birde aynı gün tekerlenip düşecektim zar zor toparladım fakat bayağı bir yıpranma oldu hissettim, o günden sonra işte yürüyememe başladı sol ayağımın üzerine hiç basamadım, 2-3 hafta kadar bu şekilde sürdü ta ki en sonuncu gün yataktan kalkmaya çalıştığımda kalkamayana kadar. Doktorlarda 2 tane sine gittim ikiside ameliyat dedi bende devlette ameliyat oldum, yaklaşık olarak işaret parmağı kadar et parçaları çıkarmış doktor bizimkilere vermiş baktım olayın boyutunu çok iyi anlamıştım şu anda fıtığın tahrip ettiği sinirin bacakta ki uyuşma ve hafif sızlama etkisi devam ediyor ama ağrılar çok şükür dindi ileride bir sıkıntı olacak mı hiçbir fikrim yok ameliyat olalı aşağı yukarı 1,5 ay falan oldu kendi işlerimi kendim yapıyorum bir tek ayak tırnaklarımı kesmeyi denemedim oraya kadar eğilirsem tamamen hareket kabiliyetim toparlanmış olacak, bu yaşadıklarımdan sizlere tavsiyem yük kaldıracağınız zaman yükü vücudunuza eşit miktarda dağıtın ve kaldıramıyorsanız erkeklik yapmayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder