Hemoroid oldum :)

Arkadaşlar hemoroid olanlar muhtemelen bu konuyu okuyacaktır, çünkü öyle düşnüyorum :)

Bende geçensen yani 2009 yazında hemoroid yani basur oldum fakat önce kimseye belli etmek istemedim ama baktım bunun utanılacak bir yanı yok ve önüme gelene anlattım bi anda dalga konusu oldum ama bende onlarla eğleniyordum her neyse sonra evdekiler başladı bilgisayar başında çok oturuyorsun o yüzden bu şekilde basur oldun falan ben hiç alakası olmadığını söyledim ama söylesemde bir yere kadar arkasında durdum ve sonra bende artık oturmaktan olduğunu düşünmeye başladım, ancak geçenlerde toplistime eklenen siteleri kontrol ederken dikkatimi çekti ve burayada ekledim, aynen şöyle yazıyor hemoroid fiziki olarak ayaklardan ve belden alınan soğuk dolayısıyla oluşuyor ve dışkılamanın da etkisi var zaten her neyse hemen annemi çağırdım aynen okudum ve katılıyordumda çünkü ben zayıf ve kansız olduğum için elim ayağım hep soğuktur hele ki kışın arkadaşlar ellerime dokunamk istemezdi :D lakabımıda yılan elli koydulardı :) Birde o yazın olma sebebide eski evimizde bilgisayar soğuk bir odadaydı hep soğuğa maruz kalıyordum, daha sonra yukarı evimize yani yeni eve taşındık fakat orada çok şükür bir sorun şu an çıkmadı umarım bundan sonrada çıkmaz.

3 yorum:

  1. Hemoroid hastalı için size tavsiyem hemoroid tedavi merkezine uğramanızdır :D

    YanıtlaSil
  2. Hemoroid hastalı için size tavsiyem hemoroid tedavi merkezine uğramanızdır :D

    YanıtlaSil
  3. Arkadaşlar, yukarıdaki yazıyı askerden önce yazmıştım ve şu anda askerliğimi yapalı 3 ay oldu aşağı yukarı fakat daha geçenlerde basurun filizlerini hisseder gibi oldum sebebi ise makat bölgenizi çok serbest bırakmaktan kaynaklanabiliyor, gülünç bir durum gibi gözüküyor fakat diğer basur oluşumun sebebide bu şekilde başladı, mesela topuklarınızın üzerine basarak dizlerinizide kırark oturduğunuz zaman ama tampon yere deymiycek :) ben bu şekilde çok sık otururdum bir muhabbet sohbet ortamında o yüzden alışkanlık yaptı aman dikkat edin bunlar yaşanmış tecrübeler bu acıyı bi Allah bide çeken bilir sağlığımıza dikkat edelim başka canımız yok!.

    YanıtlaSil