Duştan sonra

Allah'ın selamı üzerinize olsun,

Bir gün güzel bir duş aldık, fakat acilen dışarı çıkmamız gerekti tabi hemen dışarı çıkmıyoruz. Önce güzelce bir kurulanacağız, en önemli olanı ise saçlarımızın ve dahada önemlisi kulaklarımızın içindeki sularıda kurutmak gerekir çünkü kafamız ıslak iken hele soğuk havalarda çıkarsak faturası çok ağır olabilir, onuda geçtim kulaklarımızın içini kurutmaktan bahsederken soğuk hava kulağımızın içine nüfus ettiğinde orada iltihaplanmaya neden olacaktır bu kesinlikle olması gereken doğal bir şey fakat doğal derken olayın sizin tedbirsizliğiniz ile alakalı kısmı diyorum normalde bu şekilde iltihaplanma yapmamamız gerekiyor.

Konu ile alakalı başıma gelen bir hikayemi anlatayım;

Bir gün evden banyo yaptıktan sonra çıktım daha doğrusu bi ara hep banyo yapar çıkardım, tabi kış zamanı olduğu için iltihaba yardım ettim. Her neyse biraz da koşmam gerekiyordu ve kapşon vardı kafamda rüzgâr kulağımdan içeri aktnı nerdeyse birde Trakyada yaşadığım için olsa gerek çok rüzgâra mazur kalıyoruz. Ertesi güne kalmadı sanırım akşam dişime bir ağrı vurmaya başladı sonra sabaha doğru baktım kulaklar felç, tıkanmışlar o an çok korktum sonra kalktım oturur vaziyette durdum durdum bi ara uyumaya karar verdim fakat uyku falan olmuyor neyse sabah 9 dan sonra yine kalktım baktım tıkanıklık hala var bizimkiler ile çıktık doktora doktor baktı iltihab olmuş falan dedi baktım önemli bişeye benzetemedi heralde biraz tebessüm ile söyledi bende o öyle söyleyince rahatladım sonra ilaç falan verdi ama 1 hafta sonra anca geçtiğini hissettim çünkü alışınca insan geçtiğini anlamıyor ve sonra aradan bir kaç ay geçti baktım koştuktan sonra yine tıkanma olacak gibi oldu ama olmadı sadece yokladı umarım sizin başınıza böyle bir şey gelmez gerçekten sabah o uyandığım anda çok kötü olmuştum kendimi sağar oldum sandım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder