Köpek memesi (Hidrozadenit) Nedir? Köpek memesi (Hidrozadenit) hakkında bilgi

Köpek memesi (Hidrozadenit) Nedir? Köpek memesi (Hidrozadenit) hakkında bilgi



Koltukaltı veya kasıktaki terbezlerinin had cerahatli iltihabı. Çoğu defa yetişkinlerin yakalandığı hastalığın hemen daima amili stafılokok denen mikroplardır. Koltuk altında veya kasık bölgesinde ağrılı, üzeri kızarık, parmakla üzerine basıldığındr dalgalanma hissi veren kitle gelişir. Bölgedeki ağrı, hareketlere engel olur. Bir bezden sonra başka bir bezin iltihaplanmasıyla hastalık aylarca sürebilir. Hidrozadenit bazen bir bazen iki taraflı olur. Had dönemde apse, cerrahi usâlle boşaltılir. Müzmin vakalarda kitlenin çıkartılması gerekir.

7 yorum:

  1. hidrozadenit yani halk dilinde köpek memesi denen hastalıgı 3 sene yaşadım ama bir haftada yendim boşa çekmişim doktorun sayesinde tabii
    bu konu hakkında yardım almak görüş almak isteyen arkadaşlar m.cantekeli@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende 6 yıldır bu hastalıktan muzdaripim ve hala çözemedim, msn adresinizi ekledim, yardımcı olabilirseniz çok sevinirim

      Sil
    2. Bende bu hastalığı 3 senedir çekiyorum şuan yaşım 18 abilerim 15 yasında basladı.Arastırdım ama normalde 25 yas ustunde goruluyormus cantekeli lutfen bızede yardım ederseniz sevinirim

      Sil
  2. ben de de bu bezelerden cıkıyo :( sıkıp içindekini akıtıyorum tamamen bitip kan aktıgı zaman 3 4 saat snra şişkinliği iniyo ama bazende yanından cıkıyo napmam gerek bilmiyorum bu konuda ... ama günlük yaşamda hareketlerimi kısıtlıyo özellikle sağ kolumda cıkınca bitiyor yaşantım resmen ...

    YanıtlaSil
  3. nasıl geçti peki açıklarmısın ?

    YanıtlaSil
  4. amklarm adam gibi açıklma yapn

    YanıtlaSil